Three Holy Lands

Three Holy Lands
Makkah,Madinah dan Baitul Maqdis

Ahad, 17 Mac 2013

THE BEGINNINGS



MUKADIMMAH DARI HANTU NUSANTARA

Asalamualaikum kepada para pembaca,

Alhamdulillah,akhirnya terciptalah satu blog oleh saya iatu Kingdom of Unsolvia.Blog ini akan menceritakan mengenai Illuminati,Freemason(Masuni),Zionis dan lain-lain lagi.Selain itu juga,blog ini akan membongkar perancangan sesetengah Yahudi dan Kristian yang bersengkongkol dengan Dajjal Laknatullah untuk menguasai dunia.

Sesungguhnya,dunia ini hanya permainan semata-mata.Tiada apa yang kekal di dunia ini.Dunia ini penuh dengan cubaan dan konspirasi.Namun,kena ingat,BUKAN SEMUA BENDA YANG WUJUD DI DUNIA  ADALAH HASIL KONSPIRASI.Yang penting,kaji dan tapis maklumat itu.Jangan terus percaya membabi-buta atau menolaknya mentah-mentah.Fikir baik-baik.

Tidak dinafikan,SEBAHAGIAN BESAR SUMBER TEORI KONSPIRASI ADALAH DARI PARA PENGKAJI BARAT.Namun,bukan semua dari mereka yang sebegitu,ada yang jujur dan mahu mencari kepastian mengenai misteri di sekeliling mereka.Penulis sejarah dan orientalis yang ditaja oleh The Hidden Hand menulis sejarah dengan tujuan menjadikan manusia putus harapan dan tiada gunanya melawan mereka.Manusia di'BRAINWASH' supaya tunduk kepada kekuasaan mereka dan jangan melawan mahupun membantah.

Walau sebanyak manapun dan sedahsyat mana sekalipun perancangan mereka ke atas umat manusia,MEREKA TIDAK AKAN SAMA SEKALI MENGATASI PERANCANGAN ALLAH AZZA WA JALLA.Lihat saja peristiwa 11 September 2001,tujuannya ialah memburukkan nama Islam di depan masyarakat dunia,tetapi selepas peristiwa itu,ramai orang Kristian Amerika memeluk Islam kerana mereka tahu Islam hanyalah korban dalam peristiwa ini.

Itu semua kuasa Allah.Kita tak ada kuasa pun,Allah saja yang ada kuasa.Kalau manusia ada kuasa sekalipun hanya dengan izin Allah sahaja.Bila-bila masa sahaja Allah boleh tarik kekuasaannya itu.


Saya sendiri tidak boleh jamin saya tidak akan terpengaruh dengan perancangan jahat Illuminati dan Freemason,tetapi saya menulis untuk memperingati saya sendiri dan para pembaca dengan tipu daya Dajjal ini.Kita wajib untuk ingat-mengingati sesama Muslim,tak begitu?

Sebelum mengundurkan diri,saya ingin mengucapkan sesuatu kepada para pembaca.

WELCOME TO THE KINGDOM OF UNSOLVIA....




Sekian....

Hantu Nusantara

Tiada ulasan:

Catat Ulasan